Pla de comunicació i màrqueting 2021. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió
Other authors
Impact
Export
Share
cc-by (c) Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació, 2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
El Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació és l’eina que ens permet valorar si els productes i serveis oferts a la nostra comunitat universitària tenen la màxima qualitat. És una actitud de compromís vers els nostres usuaris i implica una activitat de gestió contínua. La seva principal finalitat és: - l’assoliment d’una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari. Els principals objectius són: • Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris. • Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL. • Apropar els serveis als usuaris. • Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a marca de qualitat. El document que us presentem inclou una proposta metodològica de planificació d’activitats i estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l’objectiu principal d’aconseguir una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari.
Citation
DOI
Journal or Serie