Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària
Loading...
Files
Date
2021
Authors
Sanz Escutia, Clara
Other authors
Sanahuja Gavaldà, José María
Impact
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
La co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a
través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes
sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i
de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula,
i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot
comportar l’estigmatització d’aquests estudiants.
Note
Treball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017.
Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona).