Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Sanz Escutia, Clara
Other authors
Sanahuja Gavaldà, José María
Impact
Export
Share
cc-by-nc-nd (c) Clara Sanz Escutia, 2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
La co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula, i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot comportar l’estigmatització d’aquests estudiants.
Note
Treball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017. Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona).
Citation
DOI
Journal or Serie