Informes i estudis (Càtedra Educació i Adolescència)
Browse by
Recent Submissions
-
Programa d'atenció a la infància, adolescència i llurs famílies en expedient de risc social. SIS-Pilot (versió preliminar)
(Càtedra Educació i Adolescència de la Universitat de Lleida, 2023)Programa adreçat a famílies en situació d’expedient de risc amb la finalitat de millorar la resposta a les necessitats dels infants i adolescents des d’un exercici positiu de la parentalitat. -
La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida 5è informe, 2017-2018
(Observatori de la Infància i l’Adolescència de Lleida, 2019)El cinquè informe de la situació de la infància i l’adolescència té per objectiu conèixer la situació i l’evolució de l’estat dels infants i els joves a la ciutat de Lleida en els anys 2017-2018. Aquest informe pretén: ... -
La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida 4t informe, 2015–2016
(Observatori de la Infància i l’Adolescència de Lleida, 2017)El quart informe de la situació de la infància i l’adolescència té per objectiu conèixer la situació i l’evolució de l’estat dels infants i els joves a la ciutat de Lleida en els anys 2015–2016. Aquest informe pretén: Analitzar ... -
La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida 2n informe, 2011-2012
(Observatori de la Infància i l’Adolescència de Lleida, 2013)El segon informe de la situació de la infància i l’adolescència té per objectiu conèixer la situació i l’evolució de l’estat dels infants i els joves a la ciutat de Lleida en els anys 2011-2012. Així doncs pretén: Analitzar ... -
La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida 3r informe, 2013–2014
(Observatori de la Infància i l’Adolescència de Lleida, 2015)El tercer informe de la situació de la infància i l’adolescència té per objectiu conèixer la situació i l’evolució de l’estat dels infants i els joves a la ciutat de Lleida en els anys 2013–2014. Aquest informe pretén: • ... -
Guía para introducir el Enfoque de Derechos para la Protección de la Infancia en los centros educativos
(Edición Càtedra Educació i Adolescència, 2016)La guía que se presenta es un recurso útil para profesionales de la educación que a diario están en contacto con niños, niñas y adolescentes. El objetivo de la guía es que conozcan y tengan recursos para actuar ante ... -
Presencia de los Derechos de la Infancia y la Ciudadanía Global en las titulaciones de Magisterio y Educación Social en la Universidad Española. Identificación y valoración de los planes de estudio
(Edición Càtedra Educació i Adolescència, 2015)El presente informe contiene el análisis de los planes de estudio y guías docentes del curso 2014-2015 de los grados de magisterio en educación infantil, magisterio en educación primaria y educación social de 36 universidades ... -
Proyecto de investigación evaluativa (2014-15): Fomento de la integración curricular de la educación para el desarrollo en el sistema educativo español
(Edición Càtedra Educació i Adolescència, 2015)El presente informe presenta la Guía de Autoevaluación sobre Derechos de la Infancia elaborada por UNICEF – Comité Español y los resultados de la investigación evaluativa sobre los materiales, el proceso, su implementación ... -
Derechos de la Infancia y Educación para el Desarrollo. Análisis de necesidades del sistema educativo
(Edición Càtedra Educació i Adolescència, 2012)El presente informe de investigación da respuesta a los interrogantes que UNICEF – Comité Español quiere resolver antes de diseñar una propuesta para incorporar la Convención de los Derechos del Niño (CDN) y la Educación ...