Llibres / Capítols de llibre (Pedagogia)
Browse by
Recent Submissions
-
The Case of Spain
(EdTech Books, 2022) -
Open Educational Resources within the Digital Transformation of German Higher Education
(EdTech Books, 2022)This chapter is sourced from three separate reports revolving around the macro, meso and micro level of Open Educational Resources (OER) as they are presently addressed in the larger context of digital transformation ... -
(Open) Educational Resources around the World: An International Comparison
(EdTech Books, 2022)This book is a collection of the full country reports and working papers created by the COER members from the countries that were included in the study within of the research project EduArc on distributed learning ... -
Casa ye-yé
(2020)A Casa ye-yé, la Lily, la Margot i la Mary són tres amigues que tenen més de setanta anys i decideixen com volen viure la seva darrera etapa vital, i aposten per compartir habitatge. Són dones a qui acabaràs estimant ... -
Learning to Live Together : Happy Video Games
(Universitat de Lleida, 2022)This paper explains the emotional education gamified program Happy 8-12, which has been designed and evaluated based on current scientific research. The Happy 8-12 gamified program is a videogame that aims to improve ... -
Aprender a convivir : Happy 8-12 : videojuego para el desarrollo de las competencias emocionales
(Universitat de Lleida, 2022)En este trabajo se presenta el programa de educación emocional gamificado Happy 8-12, diseñado y evaluado a partir de las investigaciones científicas actuales. El programa gamificado Happy 8-12 es un videojuego que tiene ... -
Aprendre a conviure : Happy 8-12 : videojoc per al desenvolupament de les competències emocionals
(Barcanova, 2014)En aquest treball es presenta el programa d'educació emocional gamificat Happy 8-12, dissenyat i avaluat a partir de les investigacions científiques actuals. El programa gamificat Happy 8-12 és un videojoc que té l'objectiu ... -
Les ruralitats. Els micropobles de Lleida
(Càtedra d’Estudis Socioeconòmics i Despoblament del Territori de Lleida; Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)Aquest primer llibre de la Càtedra d’Estudis Socioeconòmics i Despoblament del Territori Rural de Lleida pretén ser una primera aproximació a les ruralitats de les comarques de Lleida mitjançant una diagnosi a nivell ... -
Estrategias de innovación para el apoyo social de las familias. Voluntariado, mentoría y e-parenting
(Àngels Balsells, Eduard Vaquero, 2019)A lo largo de estos años, el programa "Aprender juntos, crecer en familia" ha sido implementado por un conjunto de entidades y profesionales en todo el territorio estatal dentro del marco Caixa Proinfancia. Este hecho ha ... -
L'esbarjo en el marc d'una escola saludable
(Isabel del Arco, 2019)L'esbarjo és important perquè serveix com un descans necessari dels rigors dels desafiaments acadèmics que es donen a l'aula. També ofereix beneficis cognitius, socials, emocionals i físics. Per aquests motius, en aquesta ... -
Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship. English version
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2021) -
Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2021) -
Experiencias y aprendizajes a lo largo de la vida: Italia y España
(Università degli Studi Roma Tre; Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)Las sociedades actuales se caracterizan por rápidos e incesantes cambios en la economía, las tecnologías, las políticas, las relaciones sociales y, sobre todo, en las necesidades educativas. En este escenario complejo, ... -
E-parenting: revisión de la literatura
(Edicions de la Universitat de Lleida; Asociación EDUTEC, 2018)La irrupción de internet en todas las áreas de la vida cotidiana también se ha puesto de manifiesto en la educación parental y familiar. Las familias usan la red para buscar ayuda en el desempeño de sus funciones parentales, ... -
El uso de un Entorno Virtual como soporte a los profesionales del programa socioeducativo "Caminar en Familia"
(Edicions de la Universitat de Lleida; Asociación EDUTEC, 2018)El programa ‘Caminar en familia’ fue implementado y evaluado en el marco de un proyecto I+D a través de una metodología de investigación-acción participativa. El proyecto requirió de la colaboración entre investigadores ... -
Acompanyament educatiu i social a persones trans* en la infància i l’adolescència
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2020)Gran part de la societat continua associant la identitat sexual amb els genitals, és a dir: s’és nen/noi/home quan es té penis i s’és nena/noia/dona quan es té vulva. Ara bé, la identitat de gènere i la identitat sexual ... -
Agència infantil i adolescent i activisme digital en l’educació per als drets de la infància i la ciutadania global
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2020)En aquest monogràfic, es presenten algunes recomanacions sobre com cal incorporar de manera estratègica i significativa les tecnologies digitals en l’ECG. L’Educació per a la Ciutadania Global (ECG) pretén empoderar als ... -
La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida. Informe 2009 - 2010
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2011)Les dades publicades per governs i altres institucions internacionals sobre la infància i l’adolescència són un referent interessant sobre realitats àmplies, estatals o internacionals. Malgrat la seva oportunitat i utilitat ... -
Nens, nenes i adolescents en acolliment i adopció: propostes per a la seva atenció educativa a centres de primària i secundària
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)El centre educatiu ha de facilitar la incorporació de la infància i l’adolescència en acolliment i adopció mitjançant un pla personalitzat d’acollida que inclourà una avaluació inicial que guiï l’atenció educativa. Un pla ... -
Families and schools. The involvement of foreign families in schools
(Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)This book is located within this context of considering parental involvement as essential to improve children’s education, and of being aware of the barriers and difficulties surrounding the participation of migrant ...