Co-teaching: the power of two
Loading...
Date
2016-05
Authors
Villanueva Sert, Marta
Other authors
Izquierdo Santaulària, Robert
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
Impact
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Fa uns anys, quan els estudiants amb dificultats es van introduir a les aules ordinàries, es va adoptar la filosofia d’inclusió. Per aquest motiu, per tal de respondre a les necessitats dels diversos estudiants, els educadors van voler implementar estratègies que els afavorissin de la millor manera.
Per aconseguir que tots els estudiants arribessin a un objectiu central, es van plantejar i proposar diversos camins. Consegüentment, els educadors es preguntaven sobre les possibilitats i beneficis que tindria treballar dos mestres junts en una mateixa aula. Va ser llavors quan va aparèixer la metodologia del co-ensenyament.
Aquest projecte presenta un enfocament al co-ensenyament, definint de què tracta aquesta metodologia, els beneficis més importants que aporta i com implementar-la. Finalment, presenta el procés i resultats obtinguts després de la implementació d’una experiència de co-ensenyament en una aula ordinària d’educació primària.