Intensive exposure to English language: an organizational proposal adapted to the Catalan Elementary Education system

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-05
Authors
Cobos Rius, Helena
Other authors
Majós Escolà, Maria
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
Impact
Export
Share
cc-by-nc-nd
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Aquest document és fruit d'un procés de recerca sobre les experiències que es duen a terme a Québec a l'escola Primària, on els alumnes de l'últim any es veuen exposats de manera intensiva a l'anglès com a llengua estrangera. Arran de la descoberta d'aquest model organitzatiu com a mesura de millora de l'adquisició i domini de la llengua a la regió Canadenca, es formula la hipòtesis : El programa d'anglès intensiu del Québec es pot adaptar a l'organització curricular de l'escola Primària catalana. Per respondre a aquesta afirmació, es realitza un estudi de compatibilitat horària segons el què estipula el Currículum de Primària i les bases teòriques sobre l'exposició intensiva a una llengua. Un cop confirmada la hipòtesis, es duu a terme una proposta d'adaptació organitzacional en base a les experiències, estudis i recerca realitzats fins ara. La proposta és avaluada per mestres d'anglès i una investigadora de l'àmbit de recerca.
Citation
DOI
Journal or Serie