Bona ortografia sense esforç a la pràctica

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-06
Authors
Ramos Pla, AnabelRamos Pla, Anabel - ORCID ID
Other authors
Selfa Sastre, MoisésSelfa Sastre, Moisés - ORCID ID
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
Impact
Export
Share
cc-by-nc-nd
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
Citation
DOI
Journal or Serie