Informe de Formació

Permanent URI for this collection

Aquesta col·lecció inclou la relació d'informes que, a partir d'indicadors de referència, presenten els resultats assolits en els principals àmbits d'activitat de la Universitat i són presentats als seus òrgans de govern.

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Open Access
    Informe de formació 2023
    (2023) Universitat de Lleida. Unitat de Suport a la Governança
    L’informe recull una mostra dels principals indicadors relatius a l’oferta, l’accés de nous estudiants i la matrícula de les titulacions de grau, màster universitari del curs 2023-2024, i els resultats acadèmics del curs 2022-2023.
  • Item
    Open Access
    Informe de formació 2022
    (2022) Universitat de Lleida. Gabinet Tècnic d'Estudis
    L’informe recull una mostra dels principals indicadors relatius a l’oferta, l’accés de nous estudiants i la matrícula de les titulacions de grau, màster universitari del curs 2022-2023, i els resultats acadèmics del curs 2021-2022.
  • Item
    Open Access
    Informe de formació 2021
    (2021) Universitat de Lleida. Gabinet Tècnic d'Estudis
    L’informe recull una mostra dels principals indicadors relatius a l’oferta, l’accés de nous estudiants i la matrícula de les titulacions de grau, màster universitari del curs 2021-2022, i els resultats acadèmics del curs 2020-2021.
  • Item
    Open Access
    Informe de formació 2020
    (2020) Universitat de Lleida. Gabinet Tècnic d'Estudis
    L’informe recull una mostra dels principals indicadors relatius a l’oferta, l’accés de nous estudiants i la matrícula de les titulacions de grau, màster universitari del curs 2020-2021, i els resultats acadèmics del curs 2019-2020.
  • Item
    Open Access
    Informe de formació 2019
    (2019) Universitat de Lleida. Gabinet Tècnic d'Estudis
    L’informe recull una mostra dels principals indicadors relatius a l’oferta, l’accés de nous estudiants i la matrícula de les titulacions de grau, màster universitari del curs 2019-2020, i els resultats acadèmics del curs 2018-2019.