Documents de treball / Informes (Biblioteca i Documentació)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemOpen AccessPla de comunicació i màrqueting 2024. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió(2025) Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i DifusióEl Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la Unitat de Biblioteca i Documentació (BiD) és un document que recull les accions i estratègies implementades per promocionar els serveis i recursos de la biblioteca, atraure nous usuaris i millorar-ne l’experiència. Els principals objectius del PCM són: • Optimitzar l’experiència dels usuaris mitjançant una comunicació fluida i una retroalimentació constant. • Fomentar i incrementar l’ús dels recursos i serveis de les biblioteques de la UdL. • Mantenir o augmentar els nivells de fidelització a les xarxes socials. • Apropar els serveis als usuaris de manera proactiva. • Informar puntualment sobre novetats, activitats i recursos de les biblioteques de la UdL. • Millorar la visibilitat de les biblioteques de la UdL i consolidar-les com a marca de qualitat.
- ItemOpen AccessNormativa per a la publicació de treballs de fi de grau i treballs de fi de màster en el Repositori Obert de la UdL (repositori institucional)(2014) Universitat de Lleida. Biblioteca i DocumentacióAcord núm. 137/2014 del Consell de Govern de 28 de maig de 2014, pel qual s’aprova la Normativa per a la publicació de treballs de fi de grau i treballs de fi de màster en el Repositori Obert de la UdL (repositori institucional).
- ItemOpen AccessPla de comunicació i màrqueting 2023. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió(2024) Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i DifusióEl Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació és l’eina que ens permet valorar si els productes i serveis oferts a la nostra comunitat universitària tenen la màxima qualitat. És una actitud de compromís vers els nostres usuaris i implica una activitat de gestió contínua. La seva principal finalitat és: - l’assoliment d’una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari. Els principals objectius són: • Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris. • Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL. • Apropar els serveis als usuaris. • Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a marca de qualitat. El document que us presentem inclou una proposta metodològica de planificació d’activitats i estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l’objectiu principal d’aconseguir una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari.
- ItemOpen AccessPla de comunicació i màrqueting 2022. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió(2023) Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i DifusióEl Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació és l’eina que ens permet valorar si els productes i serveis oferts a la nostra comunitat universitària tenen la màxima qualitat. És una actitud de compromís vers els nostres usuaris i implica una activitat de gestió contínua. La seva principal finalitat és: - l’assoliment d’una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari. Els principals objectius són: • Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris. • Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL. • Apropar els serveis als usuaris. • Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a marca de qualitat. El document que us presentem inclou una proposta metodològica de planificació d’activitats i estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l’objectiu principal d’aconseguir una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari.
- ItemOpen AccessPla de comunicació i màrqueting 2021. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió(2022) Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i DifusióEl Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació és l’eina que ens permet valorar si els productes i serveis oferts a la nostra comunitat universitària tenen la màxima qualitat. És una actitud de compromís vers els nostres usuaris i implica una activitat de gestió contínua. La seva principal finalitat és: - l’assoliment d’una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari. Els principals objectius són: • Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris. • Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL. • Apropar els serveis als usuaris. • Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a marca de qualitat. El document que us presentem inclou una proposta metodològica de planificació d’activitats i estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l’objectiu principal d’aconseguir una major qualitat en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari.