Eines personals
Esteu aquí: Inici Enginyeria i Arquitectura (17) Programació 2

102001 - Programació 2, 2013

Accions del document
  • RSS Feed
  • Imprimeix-ho
  • Content View
  • Bookmarks

Aquesta assignatura planteja aspectes de la programació, com per exemple: introducció al Java, la recursivitat i la programació orientada a objectes.

Programació 2

Programació 2

Gimeno Illa, Juan Manuel

González Sánchez, José Luis

Grau en Enginyeria Informàtica

Universitat de Lleida

Imatge per Simon Pow   Attribution Noncommercial No Derivative Works

Descripció de l'assignatura

L'assignatura Programació 2 introdueix tres elements nous dins de la branca de programació de la titulació: el disseny recursiu, com a una nova estratègia de resolució de problemes; l'orientació a objectes, més en l'ús de classes preexistents que en la creació de noves classes; i el processament de dades en memòria externa.

El llenguatge de programació utilitzat és Java i, per simplificar el seu ús i possibilitar la creació de programes amb elements gràfics, s'utilitza la biblioteca de classes de la Java Task Force de la ACM.

Copyright 2010, Autors i col·laboradors. Cite/attribute Resource. Manuel, G. I. J., Luis, G. S. J. (2013, January 25). Programació 2. Retrieved November 18, 2017, from UdL OpenCourseWare Web site: http://ocw.udl.cat/enginyeria-i-arquitectura/programacio-2-1. This work is licensed under a Creative Commons License Creative Commons License
Reuse Course
Download this course